Susanoglu Atakent Şehzade Pansiyon

25 Haziran, 2015

Mersin Susanoğlu Şehzade Pansiyon Tatili
Her zaman olduğu gibi bu yıl da tatili mi geçirmek üzere Mersin Silifke'nin şirin tatil beldesi Susanoğlu'na gelmiştim.Yolculuğum yaklaşık 6 saat sürdüğünden dolayı iyice yorulmuştum.Bir an önce bir pansiyon bulup dinlenmem gerek diye düşündüm.Arabamla Susanoğlu'nun denize paralel olan caddesin de yavaş yavaş giderken bir yandan da kendime uygun bir pansiyon bakıyordum.



Yapraklı koy'dan ara bir sokağa daldım,biraz ilerledikten sonra muhteşem deniz manzarası ile koy'a hakim bir yerde bulunan Atakent Şehzade pansiyon gözüme ilişti.Aracımı park edip el çantamı aldıktan sonra Şehzade Pansiyonun kapısındaydım.Kapı da güler yüzlü bir personel beni karşılayıp nazikçe hoş geldiniz dedi,Hoş bulduk dedikten sonra 1 haftalık tatilim için uygun bir pansiyon aradığımı fakat kendime uygun hem ucuz hem güzel hizmet veren bir pansiyon bulamadığımı,arraken de gözüme bu pansiyonun iliştiğini belirterek bana Pansiyon hakkında biraz bilgi vermesiniz rica ettim.

Meğer Şehzade Pansiyon Atakent'in en beğenilen pansiyonlarından birisi imiş.Şehzade Pansiyon hem Beach clup hem de Restaurant olarak hizmet veriyormuş.Pansiyon etrafında göz gezdirirken,yapraklı koy'a nazır olan bu Pansiyon adeta beni büyülemişti. Pansiyonu beğendiğimi söyleyip,kayıt yaptırdıktan sonra Odama yerleşmiştim.Odalar nezih ,yatak ve nevresim yeni yıkanıp hazırlanmıştı.Odam da Klima ve Tv gibi ihtiyaç duyabileceğim her şey mevcuttu,Gün için de Yapraklı koy da bulunan eşsiz denizin tadını çıkartırken, acıktığım da Pansiyonun Restaurant kısmında hazırlanan enfes yemeklerle bir güzel karnımı doyurdum.Benim için Güzel bir tatil sayılırdı.

Susanoğlu Şehzade Pansiyon da kaldığım bu 1 haftalık tatil bana çok iyi gelmişti.Hiç ayrılmak istemememe rağmen gitmek zorundaydım.Pansiyon dan ayrılırken seneye yeniden geleceğimi söylemeyi de ihmal etmedim.Merak edenler için Susanoğlu Şehzade Pansiyon hakkında biraz daha bilgi paylaşayım.Pansiyon fiyatları ben kaldığım dönemde ucuz bile sayılırdı.fiyatını buradan yazamıyacağım,iyisi mi siz telefon açıp sorun derim.

Şehzade Pansiyon, Şehzade Beach Club, Şehzade Restaurant olarak 3 dalda hizmet veren işletmemiz Mersin'in incisi Silifke, Atakent - Susanoğlu bölgesinde bulunmaktadır. Yapraklı Koy'a sadece 100 metre mesafede olan işletmemiz tum sezon açık olup siz değerli misafirlerimize hizmet vermektedir. 
Mersin Pansiyonları yada Susanoğlu pansiyonları içinde önde gelen tesisimizde en uygun konaklama fiyatları ile hizmet verilmektedir.

Mersin, Kızkalesi'ne olan uzaklığı, Susanoğlu merkezine yakınlığı, Susanoğlu plajına sadece 150 metre uzaklıkta olması ve Yapraklı Koy'a 50 metre uzaklıkta olmasından dolayı pansiyon, beach club ve restaurant olarak bölgenin en önde gelen tesislerinden biriyiz.

Şehzade Pansiyon, Şehzade Beach Club, Şehzade Restaurant Mersin Merkez'e yaklaşık 45 km, Susanoğlu Merkezine 150 m., Kızkalesi Merkezine yaklaşık 3 km. uzaklıktadır. 

İletişim Bilgileri:

Cep 0531 232 32 89
E-posta info@sehzadepansiyon.com
web: www.sehzadepansiyon.com
Facebook pages/Şehzade-cafe-restaurant-Beach-club
Adres:Yapraklı Koy Mevkii. 6. Sokak. Mersin / Silifke / Atakent (Susanoğlu)

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum :

Yorum Gönder

Lütfen Yorum Yapmaya Özen Gösterelim